Panaszkezelés

Forduljon hozzánk bizalommal panaszkezelési ügyek esetében

Hol teheti meg észrevételeit, panaszát?

Társaságunkhoz többféle módon is eljuttathatja észrevételeit, panaszát. Válassza az Önnek leginkább megfelelőt!

Telefonon, szóban mindennap 0-24 óráig
Társaságunk alábbi telefonszámain:
+06 1 3666 611
+06 70 3666 611
+06 30 3666 611
+06 20 3666 611

A telefonbeszélgetést rögzítjük. A hanganyagot – ha Önt Társaságunk kétséget kizáróan azonosítani tudja – kérés esetén a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, de legfeljebb 25 napon belül az Ön rendelkezésére bocsátjuk az alábbi adatok valamelyikének megadásakor:

  • az ügyintéző neve és a hívás pontos ideje; vagy
  • az indító telefonszám és a hívás pontos ideje; vagy
  • az érintett telefonbeszélgetés hívásazonosítója.

Ha Ön nem jelöli meg, hogy a hangfelvételről készített jegyzőkönyvet vagy a hangfelvétel másolatát kéri, Társaságunk a hangfelvétel másolatát bocsátja rendelkezésére.

A hanganyagokat a törvényben meghatározott ideig megőrizzük.

Postai úton, írásban a 1138 Budapest, Váci út 135- 139. B. ép. 5. em. postacímen.

E-mailben, írásban az ugyfelszolgalat@simple.hu e-mail címen.

Társaságunk székhelyén, a 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em. címen munkanapokon 9:00 – 16:00 óra között szóban vagy írásban:

  • személyesen szóban és írásban; vagy
  • más által leadott irat útján; vagy
  • meghatalmazott útján

A Társasaságunk lehetővé teszi, hogy írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazhassa a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett panaszkezelési formanyomtatványt, amelyet ide kattintva vagy Panaszkezelési szabályzatunk 2. számú mellékletében érhet el.
Önnek lehetősége van telefonon, illetve e-mailben időpontot kérni az észrevételére vonatkozó jegyzőkönyv felvétele, illetve a kapcsolódó dokumentumok benyújtása céljából.

Mit tartalmazzon panaszbejelentése?

Annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb idő alatt és teljeskörűen kivizsgálhassuk bejelentését, segítheti munkánkat, ha megoszt velünk minden, a kivizsgálás szempontjából lényeges információt.

  • Minden esetben adja meg adatait és elérhetőségeit: név, értesítési cím, telefonszám. Ezzel gyorsítja beazonosítását, illetve biztosítja, hogy egy esetleges egyeztetés miatt felvehessük Önnel a kapcsolatot.
  • Ha rendelkezésére áll, megadhatja a Társaságunkkal fennálló szerződésének számát is.
  • Ismertesse velünk a panaszolt esemény részleteit: például a kifogásolt ügyintézés pontos helyét és időpontját, a vitatott tranzakció összegét és időpontját, stb.

A kivizsgáláshoz további segítséget nyújthat, ha rendelkezésünkre bocsátja a birtokában lévő dokumentumokat:

  • kifogásolt tranzakció, szolgáltatás, ügyintézés esetén a keletkezett bizonylatokat,
  • ha kárigénye merült fel, az annak alapjául szolgáló igazoló dokumentumokat,
  • Társaságunk küldeményét érintő panasz esetén a hivatkozott levél másolatát,
  • visszaélés, csalás gyanú esetén a rendőrségi feljelentést.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a panasz benyújtása nem jelenti a fizetési kötelezettség felfüggesztését!

Ha elégedetlen a kapott válasszal…

Ha a kapott válaszból Ön úgy látja, hogy felmerült panaszát nem megfelelően kezeltük, vagy elutasítottuk, kezdeményezheti a panasza felülvizsgálatát egy magasabb döntéshozói szinten vagy az illetékes bíróság eljárását.

További információra van szüksége?

Ha további információra van szüksége, oldalunkon elérheti
a Panaszkezelési szabályzatot (simplepay.hu), amelyben még többet tudhat meg a panaszkezelésről;
üzletszabályzatunkat, hirdetményünket (simplepay.hu és Hirdetmények – Simplepay.hu), amelyekből az elérhető szolgáltatások köréről, valamint a mindenkori díjakról és kondíciókról tájékozódhat.

Telefonon, szóban, mindennap 0-24 óráig
Társaságunk alábbi telefonszámain:+ 06 1 3666 611+ 06 70 3666 611+ 06 30 3666 611+ 06 20 3666 611
A telefonbeszélgetést rögzítjük. A hanganyagot 5 évig megőrizzük.

Postai úton, írásban a 1138 Budapest, Váci út 135- 139. B. ép. 5. em. postacímen.

E-mailben, írásban az ugyfelszolgalat@simple.hu e-mail címen.

Társaságunk székhelyén, a 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em. címen munkanapokon 9:00 – 16:00 óra között, szóban vagy írásban is tehet panaszt.

Gyakori kérdések
Javasoljuk, hogy először nézze meg a gyakori kérdéseket, mert lehet hogy a problémájára ott rögtön meg is találja a választ.
Aktuális panaszkezelési szabályzat
Hatályos: 2024-09-12
Az ügyintézés menetéről az alábbi szabályzatban tájékozódhat. Töltse le és indítsa el a panaszkezelési folyamatot az útmutató szerint.
Korábbi panaszkezelési szabályzataink
Itt megtalálhatja a korábban aktuális szabályzatainkat is.